viernes, 13 de diciembre de 2019

Modelo de negocio y plan de empresa


PRESENTACION Hola¡¡¡Bienvenidos a mi blog donde explicaré 3 apartados que hemos realizado yo, Hugo y mi compañero Mario para empezar en nuestra aventura empresarial con Médicos-Pacientes.Una aplicación que consistirá en recordar a todos esos pacientes mayores de edad sus citas médicas(lugar y hora),especialmente a los mayores de 60 años. MODELO DE NEGOCIO O modelo de negocio é un sistema de planificación que permite ensinar dunha forma gráfica o que a empresa pode ofrecer, as vantaxes que ten, a forma en que obterá os ingresos, as actividades clave que a empresa realizará, (a división en actividades centradas na organización e construción da empresa, diferenciándoas das actividades primarias encargadas da venda do produto), tendo en conta os asociados cos que se tratará a empresa (socios, patrocinadores, provedores do produto ...), os recursos dispoñibles para a empresa (persoal, maquinaria, recursos económicos, vendas locais ...) os custos da estrutura da empresa e as rutas de ingresos a través das cales a empresa obterá beneficios. O modelo de negocio utilízase para saber a que tipo de clientes quere enfocar a compañía. Por exemplo, no noso caso temos unha empresa ou app dirixida a un público superior aos 60 anos, isto non quere dicir que non sea válido para outro tipo de idades senón que está enfocado a ese tipo de xente, pero o uso é recomendado para todas as idades. Non se trata de producir beneficios, mais ben de axudar a xente, de favorecerlle as súas vidas unha ferramenta de uso diario. Estas persoas maiores de 60 suelen ir con máis continuidade ó médico e poderían esquecer a hora da cita ou a sala que lles toca e aforraríalles traballo o persoal sanitario. Faríamos chegarlle as novas de esta aplicación mediante anuncios da seguridade social na televisión e na prensa escrita.




Elaboración Propia


PROPOSTA DE VALOR A proposta de valor é unha estratexia das moitas que se producen no ámbito empresarial para aumentar a demanda a través da configuración óptima da oferta. Isto faise tendo en conta o problema que o cliente quere resolver, que se espera do produto e que non lle gustaría que fose o produto. Tamén hai que ter en conta o que é o produto, que serie de problemas pode solucionarse e que se pode ofrecer separadamente destes problemas (descontos, envíos de pedidos...). O seu uso no mundo empresarial é importante en aspectos de publicidade nos que o cliente pode ver o que se mencionou anteriormente, polo que tamén serve para potenciar as vantaxes do produto contra a competencia e así facer un produto máis competitivo no mercado. É, por iso, que a proposta de valor é un punto central nos modelos de negocio. Tamén serve para facer acordos con outros emprendedores ou posibles novos socios que ao ver a proposta de valor capta a súa atención e poden estar interesados ​​no acordo que se pode tratar. Ao ver estes aspectos nos que se usa, a proposta de valor reafírmase como unha parte importante a ter en conta na creación dunha empresa e no seu produto, polo que tamén é un pilar fundamental na parte de marketing. É unha ferramenta necesaria para que a xente entenda como é o produto e cales son os problemas que poden resolvelos se obtén tal servizo ou obxecto. Sobre a nosa app he de dicir que o marketing non é necesario nela, utilizaría moita xente, e diso estou seguro porque a xente falaría entre eles e correríase o rumor da aplicación.


                                                    Elaboración Propia


MAPA DE EMPATíA Agora toca falar do mapa de empatía,o mapa de empatía é unha forma esquemática de describir ó cliente da túa empresa. Agora explicaremos para que serve: O mapa de empatía serve para entender mellor ó cliente ou público obxetivo. Non é máis que poñernos na mentalidade do consumidor para ter un coñecemento máis profundo sobre el, súa personalidade, seu entorno, súa visión do mundo e súas necesidades e desexos. Creo que é totalmente necesario á hora de empezar cunha empresa xa que pode axudarte a resolver dúbidas á hora de estructurala. Puede ser realizado a partir de preguntas que ayudan a entender a conocer el cliente y como relacionarse con él. O que facemos ao traballar co Mapa de Empatía é poñernos na pel do cliente. O obxetivo é intentar definir súa situación, ao marxen do noso negocio.






























Elaboración Propia













No hay comentarios:

Publicar un comentario

Curriculum Vitae

Hola perezotessssss!!!!!! Hoy os traigo una nueva tarea de TIC sobre presentar un curriculum y una carta de presentación a una de las d...